Una eina dissenyada per a millorar la gestió

Per què AMPAsoft?

AMPAsoft és una eina ideada i dissenyada per a millorar la gestió, l’organització i la comunicació de les AMPA.

El nostre equip de desenvolupament està estretament relacionat amb el món de les AMPAs i per això hem creat, des del coneixement d’aquest sector associatiu, una aplicació pensada per satisfer totes les necessitats que es generen en la gestió diària de l’AMPA.

Amb AMPAsoft guanyareu en eficiència i estalviareu temps i diners.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us donarem accés gratuït per comprovar-ho!

Eficiència

Gran estalvi de temps en tasques com entrada de dades, enviament d’informació, comprovació de l’estat de comptes, inscripcions a activitats, control d’efectiu, actualització de fitxers compartits, pagament de tiquets de menjador, etc.

Comoditat

Centralitza en una única aplicació totes les eines necessàries pel correcte funcionament de l’AMPA.

Immediatesa

És accessible des de qualsevol ordinador, tauleta o smartphone que disposi de connexió a internet i des de qualsevol part del món.

Seguretat

Connexió segura amb encriptació de dades (SSL). Còpies de seguretat automatitzades per no perde cap més dada, ni fins i tot amb els canvis de junta.

RGPD

Compliment en matèria de RGPD per part de l’AMPA ja que les dades es troben en un lloc segur i només accessibles per les persones autoritzades.

Oportunitat

Permet obtenir ingressos extres fent promoció de productes i serveis del catàleg general d’AMPAstore entre els associats.

Innovació

Ofereix noves formes de pagament i d’inscripció als serveis mitjançant AMPAstore.

Al dia

Actualitzacions periòdiques per adaptar-se a canvis de l’entorn: noves lleis, procediments, tecnologies, SEPA, etc. No et quedis amb programes obsolets.

Transparència

Tants usuaris com es vulgui poden entrar a AMPAsoft, cadascú amb el seus permisos establerts, però tenint la informació disponible en tot moment per a major control.

Facilitat d’ús

Pensat per simplificar la feina als responsables de la gestió d’una AMPA, es busca la màxima automatització dels processos.

Prova AMPAsoft de forma gratuïta

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us enviarem accés a la nostra plataforma de proves. Proveu el software sense compromís!