AMPAsoft és per a les AMPA que cerquen una eina que els permeti gestionar el dia a dia de la seva associació de manera senzilla i segura.

A AMPAsoft complim estrictament amb la RGPD. A més, els nostres servidors “Cloud” i les còpies de seguretat diàries garanteixen que les vostres dades sempre estaran disponibles. S’utilitza encriptació SSL (la mateixa que fan servir els bancs per les seves transaccions).

Un ordinador, tauleta o telèfon intel·ligent que tingui connexió a Internet.

AMPAsoft és un programa escalable, pensat per a associacions de tota mida. A més, les nostres llicències s’adapten a les vostres necessitats. Encara que sigueu petits, segur que guanyeu temps i seguretat fent servir AMPAsoft.

No, AMPAsoft està allotjat en el núvol. Això vol dir que només necessiteu connectar-vos a Internet amb el vostre navegador habitual, accedir amb l’usuari i contrasenya corresponent i començar a treballar!

Si. Amb el nostre servei de creació de webs podeu personalitzar una plantilla i disposar d’un lloc públic amb la informació que creieu convenient, sense costos addicionals.

Si, AMPAsoft ha passat una estricta auditoria en matèria de gestió de dades de caràcter personal. A més us ajudem a que la vostra AMPA també compleixi amb la RGPD: tindreu la informació guardada en un lloc segur, només tindran accés a dades personals els gestors d’aquestes dades i us avisarem sempre que es faci una acció que comprometi la seguretat de les mateixes.

Prova AMPAsoft de forma gratuïta

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us enviarem accés a la nostra plataforma de proves. Proveu el software sense compromís!