Vols veure com és AMPAsoft per dins?

Et convidem a veure com són les pàgines del panell d’administració d’AMPAsoft. Hem preparat una galeria d’imatges amb les principals pantalles per tal que puguis fer-te una idea de com és l’entorn per l’administrador/a.

Gestió d'alumnes, pares, mares i tutors

Gestió eficient de les dades dels associats, tingueu ben accessible tota la informació de cada alumne i del seu entorn, des del nom o telèfon fins a les activitats en què participa.

Gestió de monitors

Vinculeu els monitors amb la seva activitat extraescolar o amb el menjador i porteu el control de quins horaris fan, quina disponibilitat tenen o el seu número de telèfon per imprevists.

Gestió dels serveis

Amb AMPAsoft podeu gestionar tots els serveis que ofereix una AMPA de forma centralitzada, accessible i al moment. Activitats extraescolars, menjador, acollida, excursions, llibres, autobús, etc. No perdeu més temps!

Gestió econòmica

Gestioneu els pagaments i cobraments de l’AMPA, genereu remeses bancàries, consulteu el llistat d’impagats, tingueu actualitzat en tot moment l’estat de comptes de l’AMPA i de qualsevol dels associats.

Missatgeria

Comunicació amb tots els membres de l’AMPA. Podeu enviar missatges en grup, individualitzats, convocar una junta, recordatoris a les famílies, etc.

Web personalitzat

Amb el nostre sistema de plantilles podeu crear fàcilment un espai web per publicar notícies, esdeveniments, fotografies, calendaris, el menú del menjador o el que vosaltres vulgueu!

Comptabilitat

Automatització de la comptabilitat segons els conceptes establerts en la gestió econòmica. Llibre diari, llibre major, balanços, pèrdues i guanys, etc. Estalviareu temps i diners!

AMPAstore

Botiga on-line per tal que les famílies s’inscriguin a les activitats extraescolars, comprin tiquets del menjador o paguin els llibres de text entre moltes altres coses. A més, accediu a preus especials i descomptes del nostre catàleg de productes i serveis per a les AMPA i els seus associats.

Documentació

Creeu el vostre repositori de documents amb informació d’interès, actes de reunions, projectes, plantilles per sortides o autoritzacions, estatuts, etc.

Rols d'accés

Podeu configurar a quines funcions de la plataforma pot accedir cada usuari d’AMPAsoft. Tants com faci falta per tal d’adaptar-se a les responsabilitats de cadascú.

Importació i exportació de dades

Importeu massivament les dades dels associats en qüestió de minuts. Exporteu i imprimiu les dades amb els nostres llistats personalitzats.

Calendari

Calendari compartit per a tots els usuaris de l’AMPA. Configurable per veure les activitats del dia, els propers esdeveniments o recordatoris importants.

Prova AMPAsoft de forma gratuïta

Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us enviarem accés a la nostra plataforma de proves. Proveu el software sense compromís!